Kerkblad
Algemeen

Het Kerkblad `Kerken rond Rijn en Gouwe` is het tweewekelijks verschijnend informatieblad van de regio Alphen aan den Rijn van de Protestantse Kerk in Nederland. In Het Kerkblad treft u actuele berichtgeving over kerkdiensten, activiteiten binnen en buiten de gemeente aan.

Hoe word ik abonnee en wat zijn de kosten?

Een abonnement kan op elk gewenst moment ingaan. U kunt zich via het Kerkelijk Bureau abonneren. Voor de betaling van het abonnementsgeld ontvangt u in april een acceptgirokaart. De betaling kan ook worden voldaan middels storting van verschuldigde bedrag op bankrekening NL 06 RABO 037 37 15 048 T.n.v. CvK Hervormde Gemeente inzake Kerkblad.

Contactgegevens

U kunt uw aanmelding mailen naar het Kerkelijk Buro op de volgende pagina: Klik Hier.