Jeugddiensten
Van harte welkom bij onze jeugddiensten!

In de Adventskerk worden ieder jaar een aantal jeugddiensten georganiseerd.
Ook in het kerkelijk seizoen 2018-2019 gaan wij dat natuurlijk weer doen, alleen willen wij als jeugddienstcommissie de jongeren in onze gemeente meer de vrije hand geven. De jeugddiensten zullen dus steeds meer DOOR de jongeren georganiseerd worden. En IEDEREEN is natuurlijk van harte welkom.

Door samen met jongeren te brainstormen worden leuke eigentijdse thema’s bedacht en uitgewerkt. Wat houdt jongeren bezig in hun geloofsleven? Hoe zien zij een leuke en zinvolle kerkdienst? Hoe vult God een plaats in in hun leven en hoe kunnen wij van elkaar leren in deze beleving van God? Bij de dienstvoorbereiding worden we samen enthousiast en proberen dat enthousiasme over te brengen in de jeugddienst. Samen met een enthousiast gospelkoor, een swingende praiseband of muzikaal combo wordt een muzikale invulling gegeven aan de dienst waarin eigentijdse liederen worden gezongen. Jeugddiensten zijn vlot, actueel, gezellig, leerzaam en gericht op het geloofsleven van jongeren……kortom een dienst waar iedereen welkom is!!! Via de website en het kerkblad word je op de hoogte gehouden van de jeugddiensten, en houdt ook de flyers en posters in de gaten!

Tot ziens! Wij zien jullie graag verschijnen bij deze jeugddiensten!

Jeugddienst Commissie Adventskerk

Jeugddienstcommissie