Toevoegen agenda item
Toevoegen kan iedereen!
De agenda bevat alle activiteiten in en rondom de wijkgemeente Adventskerk. Het kan gaan om kringen, concerten, catechisatie, vergaderingen, etc. Als u zo'n activiteit wilt toevoegen dan kan dat door onderaan op de knop 'verder' te drukken.

Nog niet alle gegevens bekend?
Het kan voorkomen dat u bijvoorbeeld een kringavond alvast in de agenda wilt zetten maar dat pas later bekend is bij wie de kring gehouden wordt. Dat is geen probleem. Zodra uw agenda-item in de agenda wordt opgenomen ontvangt u een emailtje met gegevens waarmee u later nog eenvoudig aanvulling kunt toevoegen of wijzigingen kunt maken.

Voor wie?
De agenda is in eerste instantie bedoeld voor gemeenteleden en activiteiten van de Adventskerk. Maar ook algemene activiteiten van de andere wijkgemeenten (Maranathakerk en Kerk en Zanen) en van de pkn-wijkgemeenten in Alphen Noord zijn welkom als ze duidelijk openstaan voor alle gemeenteleden.

Vragen?
Even mailen naar info@adventskerk.info helpt!