Contact en Pastoraat
Welkom
Op deze site is veel informatie te vinden over de gemeente Adventskerk. Op deze pagina vindt u kort en bondig de belangrijkste informatie om snel contact te leggen. Daarbij ligt de nadruk op contactinformatie die voor het pastoraat van belang is. In alle gevallen waarin u niet de juiste informatie vindt, kunt u contact leggen met de scriba. Aarzel niet om te bellen of te mailen.
Dhr. H.J. Catsburg
Postadres kerkenraad
Brieven aan de kerkenraad kunnen zowel per post als per email worden verzonden:

Kerkenraad Hervormde Gemeente Adventskerk
p/a Dhr. H.J. Catsburg
2400 AM ALPHEN AAN DEN RIJN
scriba@adventskerk.info
Reserveren kerk
Praktische vragen rondom het gebruik van het kerkgebouw kunnen worden doorgegeven aan het beheerteam op deze pagina:
Contact beheer en gebruik Adventskerk
Nieuw in de wijk?
Dan is het vaak even zoeken naar de wegen binnen de wijkgemeente. Een kort kennismakingsgesprekje is dan vaak heel plezierig. Laat u het even weten als u daar prijs op stelt? Speciaal hiervoor zijn daarvoor beschikbaar:
Mw. A.J. van Staalduinen-HenryAlle adressen.
Pastoraal contact
De hervormde Gemeente Adventskerk is verdeeld in kleine wijkjes waar een team van predikant, ouderling, ouderling voor het ouderenpastoraat, bezoekmedewerker en/of HVD'ster actief zijn. Niet in elke wijk zijn alle functies ingevuld. Hoe dat bij u is? Klik op de stratenlijst en zoek uw straat op. Als u buiten het wijkgebied van de Adventskerk woont dan is uw straat niet altijd opgenomen. Klik dan op Kerk en Zanen of Alphen Noord om uw contactpersonen te vinden.
Stratenlijst
Sectie-indeling wijkgebied Adventskerk
Predikant(en)
Even snel kennismaken met de predikant(en) en pastoraal medewerker(s) voordat u hen mailt of belt? Klik op predikanten voor een korte eerste kennismaking.
Predikanten
Kerkenraad
De kerkenraad is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in de gemeente. U vindt een overzicht met alle kerkenraadsleden hier:
Kerkenraad
U kunt ook via het fotoboek de contactgegevens benaderen:
Fotoboek Kerkenraad
Algemeen en website
Algemene vragen of vragen rondom de website?
info@adventskerk.info
En uw gegevens?
Natuurlijk is het ook van belang dat uw gegevens goed geregistreerd staan. Voor vragen daarover, doorgeven van verhuizingen, aanvragen voor het kerkblad etc. kunt u terecht op het kerkelijk bureau. Meer informatie:
Kerkelijk bureau