Toevoegen vacature
U bent niet ingelogd maar u kunt wel vacatures invoeren. Die worden niet direct online gezet, maar eerst op volledigheid gecontroleerd. Daarna komt de vacature op de website.
Toevoegen vacature
Voer hieronder de gegevens van die voor de vacature relevant zijn in. Probeer kort en helder te beschrijven.

Vacature
Functie
Geef kort de titel weer. Voorbeelden: Leiding kindervendienst, Ouderling(en), Scriba kerkenraad, Hulpkoster etc.
Titel:

Beschrijving van de taak:

Wat vragen wij van u?:

Inschatting tijdsbesteding:
Voorbeelden: 'Ongeveer drie uur per weerk of U draait ongeveer eens in de vier weken een dienst als leiding van de kindernevendienst. Daarnaast vergaderen we drie keer per jaar'

Contactgegevens. Voor meer informatie en om aan te melden voor de functie.
Naam:
Telefoon:
Email (bevestiging):
PubliekNadat vacature is opgeslagen en goedgekeurd.
Voer hieronder de drieletterige afkorting in voor de Protestantse Kerk in Nederland (controlevraag als bescherming tegen spam)
Controlevraag:

Controleren, aanpassen en goedkeuren

Bekijk eerst het voorbeeld. Pas daarna kunt u de vacature opslaan. De vacature staat online als publiek op 'ja' is gezet. Als u niet bent ingelogd is de keuze bij publiek niet beschikbaar. Sla de vacature dan gewoon op. Kort daarna wordt de vacature bekeken en online gezet.

Let op: u breekt dan het invullen van het formulier af.