LEV - Geld moet rollen

Zondag 10 januari was er alweer de eerste LEV van 2010.
Het thema van deze avond was: "geld moet rollen".

We hebben diverse spellen gedaan met veel geld. Dropmunten wel te verstaan.
Happen naar geld, bijten in geld, praten over geld, dromen over geld. Het kan allemaal en het was er allemaal. Enne..wat zegt Jezus eigenlijk over geld? Moeilijke besisslingen werden genomen. Hoe belangrijk is eigenlijk geld en als je moet kiezen: God of geld.
Kortom, genoeg gesprek stof en een avond vol activiteiten.

Aansluitend hebben we heerlijke macaroni gegeten die was klaargemaakt door Richard en Gera Klaasse de ouders van Mariƫlle. Bedankt voor julie kookinzet!

De sneeuw en ijzel getrotseerd was het met bijna z'n allen weer heel gezellig!
Tot de volgende keer!

Geplaatst door: leiding LEV op zondag 10 januari om 21:00 uur - Gewijzigd op: zondag 10 januari om 21:09