Volleybaltoernooi groot succes

Vorige week woensdag (22 december) heeft de Meeting meegedaan aan het Regionaal Interkerkelijk Volleybaltoernooi. Hier strijdt jeugd van allerlei regionale kerken, waaronder Alphen om de wisselbeker. Dit in de vorm van poulewedstrijden en finales. We zijn met 9 man richting Bodegraven gegaan om daar een worp te doen naar de kampioenstitel. Het was een middag vol spanning en actiemomenten, de ene partij wonnen we, de andere partij verloren we. Zo gaat dat in de topsport. Gelukkig hebben we geen blessures gehad en hebben we een gouden middag beleefd met elkaar. Na het zweten op de zaalvloer zijn we allemaal richting de triomfatorkapel in Alphen gegaan om daar met alle deelnemende teams samen aan tafel te gaan. Daar werden ook de winnaars bekend gemaakt. En geloof het of niet: ons team, dat vooraf niet 1 keer geoefend heeft, is gewoon poulewinnaar geworden. Dit betekent dat we 2e of 3e van het toernooi zijn geworden. Ontzettend bedankt: Christianne, Wesley, Janneke, Robert, Eveline, Leanne, Jaap, Marjan & Chris!

Geplaatst door: Robert Blijenbergh op donderdag 30 december om 09:24 uur

Job Job Job the meeting is top! YEAAA

Door: Plonie - Datum: vrijdag 31 december - Tijd: 12:54 - Verwijder reactie

Heerlijke foto ;) En ploon, kan het niet meer dan eens zijn! Keep up the good work in 2011!

Door: Leanne - Datum: zaterdag 1 januari - Tijd: 17:25 - Verwijder reactie