Jongeren Startkamp 2011 FILM

Hierbij een impressie van het Jongeren Startkamp 2011.
We hebben een fijn weekend met elkaar beleeft. We hebben veel gedaan waarvan een klein stukje is te zien de filmpjes.

We hebben kunnen genieten van zeer mooi weer maar op zaterdag avond ging het even mis. We gingen de bossen in voor het tweede deel van de piloten tocht. Tijdens de tocht moesten drie groepen jongeren Engelse piloten langs de Duitse wachtposten zien te krijgen in het donkere bos. Tijdens de start miezerde het een beetje en we dachten dat het slechte weer wel langs ons heen zou trekken. Maar helaas toen het spel in volle gang was barste het noodweer los. Twee groepen waren redelijk op tijd binnen maar de derde groep liep door de stromende regen. Ook alle piloten en wachtposten werden overvallen door het zware weer. De tocht werd veel spannender dan we hadden bedacht omdat ook het onweer flink te keer ging. Gelukkig kwam iedereen weer veilig uit de bossen maar niet echt droog. Het was wel een belevenis!
Aan de tocht werkte de volgende personen mee: Anton Spaan, Leo van Gaalen, Nico Schipaanboord, Nico Oostrom, Annemarie Koop, Reza Lilipaly, Jan Damwijk, Martin Verweij, Jillert Pont en Dirk Kroon. Dank voor jullie inzet tijdens een zeer zeer natte tocht!!!

Toch hebben we het grootste gedeelte van het weekend mooi weer gehad en hebben we veel kunnen doen en beleven in de bossen van Leusden.
Het was een leuk weekend! Fijn dat je erbij was. We hopen jullie binnenkort weer te ontmoeten bij 12+ / LEV / Meeting.

Groetjes van de kampleiding: Heleen Stigter, Peter van ’t wout, Lydia Vonk, Anne-Marie Vonk, Winke Pont, Eveline Kroon, Robert Blijenberg en Jan de Lange

StartKamp impressie

Kampdienst

Geplaatst door: Kampstaf op dinsdag 13 september om 12:06 uur - Gewijzigd op: vrijdag 16 september om 09:50

Een erg leuke impressie! Complimenten voor de mensen die het initiatief hebben genomen om dit op te zetten!

Door: Dick - Datum: dinsdag 13 september - Tijd: 21:47 - Verwijder reactie

Wat een prachtig filmverslag zeg en wat ziet het er allemaal ontspannen en gezellig uit! Als ik het zo bekijk dan denk ik aan de ene kant: Wat jammer dat ik daar geen dominee meer ben, maar aan de andere kant ben ik er trots op- en dankbaar voor dat ik jullie dominee mocht wezen! Houd de mooie herinneringen aan afgelopen weekend en aan elkaar vast! Ds. Henzen, Wateringen

Door: ds. Jan Henzen - Datum: dinsdag 13 september - Tijd: 21:54 - Verwijder reactie

Hey allemaal! Wat een leuke filmpjes! Ik vond het leuk om zaterdagavond even te komen sfeer proeven! En die was super goed! Groetjes, Leanne