Strandwandeling Meeting

Hallo allemaal

Allereerst de beste wensen voor 2012!
Volgende week zondag staat weer de eerste Meeting van het nieuwe jaar gepland. Deze zal niet zoals gebruikelijk plaatsvinden in het gebouwtje naast de Maranathakerk, maar we willen een strandwandeling gaan maken. Nadere informatie volgt. Wil je mee lekker uitwaaien en fris het nieuwe jaar beginnen? Geef je dan op! (Let op: het is belangrijk dat je je opgeeft door een mailtje te sturen dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen i.v.m. vervoer!)
We horen het graag van je!

Groetjes de Meeting commissie

Geplaatst door: Meeting commissie op zondag 8 januari om 22:23 uur